پیشنهاد آخر هفته فرهنگی از اجرای نمایش توسط مبتلایان به سندروم دان‌ و تماشای شهرک سینمایی غزالی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از  مسائل روزمره کند.


فیلم سینمایی آخر هفته:

قصه «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی  در دهه 50 می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود.

در این فیلم که از 28 مهرماه روی پرده‌های سینما رفته بازیگرانی چون مهدی هاشمی، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، بهنوش طباطبایی،حامد کمیلی، پدرام شریفی، فرزین صابونی، با حضور آتیلا پسیانی و بهروز شعیبی به ایفای نقش می‌پردازند.


تئاتر آخر هفته:

این بار بازیگرانی که به سندروم دان مبتلا هستند، بعد از اجرای نمایش «صندلی‌ها» با اثر پزشک نازنین روی صحنه آمده اند وتا پنجم آبان در سالن مشایخی آثار خود را رو ی صحنه اجرا می کنند.

در نمایش «پزشک نازنین» به کارگردانی حسین رحیمی، بازیگرانی چون سیروس سپهری، صبا قاسمی، مهرانه کمالی، سیامک بحرانی، مهران قندهاری، یحیی توسلی، زهرا ستاری و ... به ایفای نقش می پردازند.

گالری آخر هفته:

گالری شیرین این بار میزبان چندین عکاس در یگ گروه شده است که آثار خود را در معرض دید گذاشته‌اند و تا 12 آبان ماه میزبان تماشاگران خود خواهد بود.


آخر هفته کجا برویم؟

با وجود گذشت زمان و تغییر در وضع ظاهری شهر، شاید گاهی دلمان برای بناهای قدیمی تنگ شود و یا به خاطر کم سن و سالی خیابان‌های لاله زار را ندیده باشیم!

شهرک سینمایی غزالی این امکان را فراهم ساخته تا در کوچه پس کوچه های لاله زار قدیم قدم بزنید و یا حتی به جاهای دیگری از زمان هم سفر کنید.


گزارش از نیلوفر جوانشیر


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار