فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 366 كیلوگرم تریاك خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام كنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس به سمت لارستان به یك دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشكوك و این خودرو را به همراه یك دستگاه سواری سمند كه با دو نفر سرنشین در پشت سر این خودرو در حال حركت بود،‌ توقیف كردند.
وی ادامه داد: ماموران از این دو خودرو بازرسی كردند، در نتیجه ۲۹۰ كیلوگرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای در خودرو سمند جاساز شده بود كشف و در این رابطه سه قاچاقچی موادمخدر دستگیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: این ماموران در عملیات دیگری،‌ پس از شناسایی یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل موادمخدر که بصورت خانوادگی قصد انتقال موادمخدر از بندر عباس به شمال كشور را داشت، ۲۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای درون مخزن گاز ال پی جی جاسازی شده بود كشف و در این رابطه سه نفر را دستگیر كردند.
سردار گودرزی گفت: در شهرستان فسا نیز ماموران انتظامی آن شهرستان در جاده جهرم به سمت فسا از یك دستگاه پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر ۴۸ كیلوگرم تریاك كشف و دو قاچاقچی را در این رابطه دستگیر كردند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس ، لارستان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار