رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس از كشف 189 كیلو و 800 گرم تریاك در شهرستان های شیراز،‌ زرین دشت و فیروزآباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمدجعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس و استان بوشهر در یک عملیات مشترک و تعامل اطلاعاتی مطلع شدند، یک دستگاه کامیون فاو کمپرسی قصد حمل و جابجایی موادمخدر از شهرستان سیرجان به شیراز و سپس به استان خوزستان را دارد.
وی ادامه داد: ماموران برای متوقف كردن خودرو حامل مواد وارد عمل شدند و با استقرار در طول مسیر تردد این خودرو، آن را در جاده فسا به سمت شیراز شناسایی و متوقف كردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اظهار كرد: در بازرسی از این کامیون ۱۷۰ کیلوگرم تریاک كه به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود كشف و راننده نیز دستگیر و با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ تولایی افزود: در زرین دشت نیز ماموران انتظامی آن شهرستان در جاده چاه نهر به سمت مزایجان از یك دستگاه خودرو سایپا 9 كیلو و ۸۰۰گرم تریاک كشف، خودرو متوقف و در این رابطه یك نفر را دستگیر كردند.
وی اضافه كرد: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد نیز  هنگام كنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت پراید مظنون،‌ آن را متوقف و در بازرسی از خودرو نزدیك به 10 کیلوگرم تریاک کشف كردند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس ، مخدر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار