مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد راههای روستاهای اردبیل بهسازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه در جلسه بررسی وضعیت آسفالت راههای روستاهای اردبیل اظهار داشت: تاکنون 80 درصد از راههای روستاهای اردبیل آسفالت‌ریزی شده است که این آمار نسبت به میانگین کشوری 2 درصد بیشتر بوده که این امر گواه از پیشرفت قابل قبول راه و شهرسازی اردبیل در آسفالت راههای روستایی است.

وی افزود: در حال حاضر مسیر اردبیل-خلخال و مشگین‌شهر- اردبیل دو بانده می‌شوند و به غیر از شهرستان خلخال که با کمبود آسفالت مواجه شده است٬ تمامی راههای اصلی استان اردبیل آسفالت‌ریزی شده‌اند و ما امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک با تامین آسفالت برای راههای این شهرستان چاره‌ای بیندیشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با توجه به وضعیت آب و هوایی برای انجام عملیات آسفالت‌ریزی محدودیت زمانی دارد که بر این اساس تا شروع سال جدید بایستی منتظر شروع برخی پروژه‌ها بمانیم و به سرعت آنها را به اتمام برسانیم.

محبت‌خواه بیان کرد: سال گذشته شاهد آسفالت‌ریزی 30 کیلومتر راه اصلی استان اردبیل بودیم و علاوه بر آن توانستیم در حدود 130 کیلومتر راههای اصلی را بهسازی کرده و برای 130 کیلومتر راه روکش آسفالت بریزیم و نیز 425 کیلومتر راه را نیز لکه‌گیری نماییم.

وی اظهار کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان امسال برنامه‌هایی برای احداث راههای اصلی استان اردبیل به طول 50 کیلومتر و راههای روستایی به طول 40 کیلومتر داریم که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال تکمیل این پروژه‌ها را به تحقق برسانیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.