مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ‌‌۱۴۵ پروژه‌ مدرسه‌سازی نیمه‌تمام در استان اردبیل تکمیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ دولت لطفی در حاشیه بازدید از پروژه‌های آموزشی و نوسازی مدارس شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: هم‌اکنون 32 مدرسه با 374 کلاس درس درسطح استان توسط خیرین مدرسه‌ساز به بهره‌برداری رسیده و در مناطق مختلف استان اردبیل در مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

وی با اشاره به ادامه اجرای طرح استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس ‌گفت: هم‌اکنون 951 مدرسه مجهز به سیستم گرمایشی در سطح استان شده و در 2 سال آتی ‌تمام بخاری‌های غیراستاندارد از مدارس استان ‌جمع‌آوری‌ می‌شود.

لطفی تصریح کرد: طرح استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس از چند سال گذشته شروع شده که تا به الان قسمت مهمی از آن بر اساس اعلام نیاز اداره کل آموزش‌ و پرورش استان انجام‌ شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به اینکه مدرسه 12 کلاسه مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد از مدرن‌ترین مدارس استان است، افزود: این مدرسه با بهترین امکانات و با استفاده از علم روز ساخته‌شده است.

لطفی اظهار کرد: بیش از یک میلیارد تومان اعتبار در راستای احداث، تکمیل، تجهیز و تعمیرات اساسی فضاهای آموزشی استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات اختصاص یافته به پروژه‌های آموزشی و توسعه فضاهای آموزشی در استان اردبیل دو و نیم برابر افزایش داشته است، افزود: خیرین در سالهای اخیر در مدرسه‌سازی هم در مجمع خیرین مدرسه ساز و هم بنیاد برکت استان اردبیل مشارکت و تعامل خوبی با اداره کل نوسازی مدارس دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.