سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان گفت: بنیاد مستضعفان هر سال 30 درصد از سود خالص فعالیت های اقتصادی را برای محرومیت زدایی در کشور اختصاص می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،وی در مراسم افتتاح کارخانه فولاد کاوه جنوب کیش در بندرعباس افزود: این مبلغ امسال 500 میلیارد تومان است که صرف محرومیت زدایی در طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پرورش می شود.
رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان گفت: ساخت فولاد کاوه جنوب کیش در بندرعباس در دوران تحریم آغاز شد و در مدت 46 ماه امروز به بهره برداری رسید که این نشان از اراده مدیران و متخصصان کشور و ایجاد آن در این نقطه مناسب است.
سعیدی کیا افزود: با تلاش بنیادمستضعفان مرحله 2 این طرح در سال 97 به بهره برداری می رسد تا ظرفیت تولید فولاد این کارخانه به 2 میلیون و 400 هزار تن در سال برسد.
وی گفت: برای تامین برق این کارخانه، نیروگاه 500 مگاواتی نیز در این منطقه ایجاد می شود.
رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان افزود: برای تکمیل تولید زنجیره فولاد تا پایان سال یک کارخانه نورد با ظرفیت 600 هزار تن در خرمشهر و چند طرح فولادی نیز در سنگان استان خراسان رضوی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
سعیدی کیا گفت: کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم بنیاد مستضعفان در مسجد سلیمان نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
سعیدی کیا افزود: بنیاد هرسال مالیات فعالیت های اقتصادی خود را به دولت پرداخت می کند و حسابرسی 160 شرکت فعال بنیاد نیز بدون هیچ مشکلی حسابرسی و بازرسی انجام شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.