نماینده صومعه‌سرا گفت: صنعت گردشگری بالاتر از صنعت نفت، حرف اول را می‌زند لذا دولت و مجلس باید به این صنعت توجه بیشتری کنند.

دولت و مجلس در جهت توسعه صنعت گردشگری همکاری کنند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به توجه دولت به نقطه‌ای از کشور در جهت تخصیص منابع عنوان داشت: ما کمک‌های دولت را نفی نمی‌کنیم ولی همه شهرها و نقاط کشور با هم برابرند و این کمک‌ها و تخصیص منابع نباید به یک نقطه متمرکز شود.

نماینده صومعه‌سرا با عنوان اینکه برای انتقال آب از خزر کار تحقیقاتی لازم است، عنوان کرد: برای این منظور باید کار تحقیقاتی به صورت جامع انجام شود و نیاز است که از لحاظ هزینه‌ای نیز کار کارشناسی صورت گیرد. ما از هیأت رئیسه خواهشمندیم در طرح‌هایی که می‌نویسیم دست برده نشود.

وی با اشاره به بحث روند رو به رشد سن جوانان در کشور افزود: متأسفانه زاد و ولد در کشورمان به سمت منفی پیش می‌رود و در برخی از استان‌ها این رشد منفی افزایش داشته است. مرکز پژوهش‌ها و دولت باید در این زمینه همکاری و اقدامات لازم را انجام دهند.

دلخوش با عنوان اینکه صنعت گردشگری در دنیا حرف اول را می‌زند، گفت: ما معتقدیم در دنیا صنعت گردشگری بالاتر از صنعت نفت، حرف اول را می‌زند لذا دولت و مجلس باید به این صنعت توجه بیشتری کنند. ما کوچک‌ترین منبع و اعتباری به آن تخصیص ندادیم و باید در این بخش اعتبار بیشتری در نظر گرفته شود.

نماینده صومعه‌سرا با اشاره به بحث ساختار مالیاتی ادامه داد: ما باید به نقاط ضعف این طرح توجه کنیم و در دوره هشتم قانون مالیات ارزش افزوده را نوشتیم ولی در اجرا بیش از ده‌ها اشکال وجود دارد که حق‌الناس را نادیده می‌گیریم. در شرایط فعلی دولت با بازبینی نسبت به برخی از دستگاه‌های اجرایی از جمله اقتصادی که مردم نارضایتی دارند توجه بیشتری کنند و تیمی را تشکیل دهند تا از آنهایی که زحمت می‌کشند حمایت بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار