قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به اصلاحیه قانون جدید اشاره و کرد و گفت: به خانواده شهدای غیرایرانی تابعیت داده می‌شود.

تابعیت به خانواده شهدای غیر ایرانی تعلق می‌گیرد/ در بحث بیمه ایثارگران با بدهی بالایی مواجه هستیم
سردار انصاری در حاشیه یکصدو پنجاه ودومین جلسه شورای مشاورین وزرا و دستگاههای اجرایی در امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران گفت: طبق قانون، مسوولیت بیمه ایثارگران با دستگاه مربوطه است. از سال گذشته اعلام کردند تا بنیاد شهید مسوولیت بیمه را برعهده بگیرد. از آنجا که در بحث بیمه ایثارگران با بدهی بالایی مواجه هستیم اگر سازمان‌ها می‌توانند بهتر از ما این کار را انجام بدهند خودشان انجام دهند.

وی از پیش‌بینی رسیدگی بیشتر به ایثارگران غیر ایرانی خبر داد و گفت: در اصلاحیه قانون جدید به خانواده شهدای غیر ایرانی توجه شده و قرار است تابعیت به آنان داده شود. هنوز بخشی از خانواده شهدای دفاع مقدس را نتوانسته‌ایم تابعیت بدهیم که در حال پیگیری آن نیز هستیم.

وی به درخواست جانبازان برای حضور در جلسات شورای مشاوران وزیران در امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: در جلسه دو هفته پیش، جانبازان تقاضا داشتند در جلسات حضور داشته باشند که این موضوع نیز محقق شد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم، بیان داشت: مدافعان حرم برای ما با ارزش و ارزش آفرینند. شهدای مدافع حرم بسیار مظلوم هستند. بعضا خانواده‌ها جوانی دارند که بنا داریم به هر شکلی به این خانواده‌ها رسیدگی کنیم.

سردار انصاری با درخواست از مسوولان برای دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم به خصوص شهدای غیر ایرانی گفت: شهدای مدافع حرم اگر از نیروهای سازمانی یا اهالی محل شما هستند به دیدارشان بروید.

گفتنی است، در این جلسه که به میزبانی هیئت فرزندان شهدای اسلام در آستان مقدس امامزاده صالح ( ع ) دوشنبه 26 مهر ماه 95 برگزار شد، عملکرد 2 ساله قرائت شد و  ازمشاورین ورزا و  روسای ایثارگران دستگاه ههای اجرایی جهت حضور در جلسات ماهانه هیئت به همراه خانواده دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
دمتون گرم که حداقل این کار رو واسه غیر ایرانیا خصوصا افغانی های مدافع حرم انجام میدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
بعدازاینهمه دوندگی 8ساله هنوزهم دفترچه بیمه ندارم.هرباربه1بهانه بروبیا.ازحرف تاعمل بسیارراه هست.کواقدامات مثبت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
سردار انصاری دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
من صحبت های سردار انصاری رو قبول دارم
آخرین اخبار