معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار خاش گفت: گردشگری سلامت و توریسم ورزشی با حمایت و برنامه ریزی های ویژه دولت در این شهرستان رونق می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،مهدی عیدوزهی در بازدید از منطقه گردشگری گل فشان طبیعی پیرگل و دیدار با ساکنان نقاط روستایی حوزه دشت آبخوان و دهستان کارواندر بخش مرکزی خاش اظهار داشت: این شهرستان با دارا بودن جاذبه های فراوان گردشگری نظیر کوه تفتان، رودخانه کاواری، چشمه گل فشان پیر گل، چشمه آبک زیر، سردریا، قلعه حیدر آباد و دیگر جاذبه های دیدنی همه ساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران داخل و خارج از کشور است.

وی توسعه گردشگری سلامت و توریسم ورزشی را از نیازهای مهم گردشگری خاش ذکر کرد و گفت: اهمیت دادن به ظرفیتهای برجسته منطقه نظیر گل فشان پیرگل می تواند محقق کننده اهداف گردشگری منطقه باشد.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار خاش گفت: گل فشان پیر گل همانند تفتان سربلند از اعتبار و جایگاه بالایی در رونق گردشگری منطقه و استان برخوردار است که با نگاه ویژه دولت و مسئولان استانی در منطقه شاهد ارتقای شاخص های خدمات در حوزه گردشگری سلامت به ساکنان و گردشگران خواهیم بود.

بخشدار مرکزی خاش نیز با تسلیت ایام محرم گفت: نگاه ویژه دولت و مسئولان استانی سبب شده که در منطقه شاخص های خدمات رسانی ارتقا پیدا کند اما با توجه به حجم بالای مشکلات و نیازمندی ها جا برای کار وجود دارد.

مجتبی شجاعی افزود: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در سال آینده به عنوان مقصد گردشگری ناشناخته انتخاب شده، توجه به مقوله مهم گردشگری از برنامه های اولویت دار دولت است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: گردشگری ، سلامت ، توریسم ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار