سیستان وبلوچستان

سیاست بدون ایران در منطقه و جهان منتج به نتیجه نمی‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان در سمینار معاونین سیاسی ،اجتماعی فرمانداریها و بخشداران استان بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بواسطه برجام در عرصه جهانی اعتبار و دامنه نفوذ کلام کسب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،علی اوسط هاشمیدر این سمینار که معاونان استاندار و شماری از مدیران عضو کارگروه ها حضور داشتند، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کربلا بویژه امام حسین(ع) افزود: عزتی که شهداء برای نظام به ارمغان آوردند و به انسان کرامت بخشیدند با جهالت در حوزه قدرت داشت بر باد می ر فت، برجام آن عزت و کرامت انسانی را حفظ کرد.

هاشمی با انتقاد از برخورد چکشی برخی منتقدان با برجام گفت: باید این همه عزت و دستاورد را در عرصه جهانی پاس داشت و این سرمایه ملی را مورد توجه و حمایت قرار بدهیم.

استاندار با اشاره به دیدار اخیر خود با رئیس جمهوری گفت: در این دیدار پیرامون مسائل استان از عملکرد برخی وزراء در حوزه مسئولیت خویش انتقاد کردم ، همچنین از برخی وزرای دولت نیز به دلیل عملکرد خوب و نوع نگاه توسعه محورشان به استان از جمله وزیر بهداشت و درمان ، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و مدیرعامل بنادر تقدیر کردم.

وی بیان کرد: مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران قول داد به قیمت تعطیلی همه پروژه های شرکت ، اما گازرسانی به سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد.

او ادامه داد: روزانه 70 دستگاه تریلی انتقال لوله گاز به محل اجرای این پروژه ملی را برعهده دارند و عملیات لوله گذاری به خوبی در حال انجام است.

به گفته وی بخشداران؛ افراد تحصیل کرده ، نخبگان و صاحب نظران را برای ثبت نام کاندیدای انتخابات شوراها ترغیب نمایند زیرا تشکیل شورای شهر قوی بیانگر برخورداری جامعه از توان فکری برجسته است.

وی گفت: معاونین سیاسی ، اجتماعی فرمانداری ها و بخشداران استان با ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با توده مردم فریاد رسای آنان باشند که به هر دلیلی از گفتن و بر زبان آوردن حقشان لکنت دارند .

وی با اشاره به سال 96 مقصد گردشگری استان تاکید کرد: چند روستای نمونه گردشگری استان به عنوان الگو در سطح ملی و جهانی معرفی شوند و با تغییر نگاهها از برخی روستاها مقصد گردشگری ملی و جهانی بسازیم.

استاندار با اشاره به اجرای طرح سرشماری از بخشداران خواست بستر لازم برای ثبت نام اینترنتی ساکنان روستاها در طرح سرشماری فراهم گردد.

استاندار افزود: تجمیع روستاها به عنوان یک ضرورت استانی سبب می شود تا با فراهم شدن امکانات از سوی دولت ، نبود شغل و کمبود امکانات منجر به مهاجرت و حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ نشود .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.