سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان رتبه 4کشور در سرشماری اینترنتی 95

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان گفت: این استان از نظر مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 در بین استان های بزرگ رتبه چهارم کشور را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، غلامرضا مالکی اظهار داشت: 251 هزار و 826 خانوار سیستان و بلوچستان تا صبح 27 مهر در سامانه اینترنتی مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن این استان نام نویسی کرده اند.

وی افزود: این تعداد خانوار، جمعیتی معادل یک میلیون و 775 نفر را در سراسر سیستان و بلوچستان شامل می شود.

وی میزان مشارکت مردم سیستان و بلوچستان را تاکنون در این طرح 34.27 درصد بیان کرد و گفت: تاکنون 16 نفر از شهروندان استان در قرعه کشی سرشماری، برنده جایزه 10میلیون ریالی شدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن به 2 صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود به طوری که سرشماری اینترنتی از سوم تا 27 مهر از طریق آدرسttps://www.sarshomari95.ir صورت می گیرد.

مالکی ادامه داد: همچنین از 28مهر تا 25 آبان ماه، هزار و 341 مامور آمارگیر سیستان و بلوچستان با جلیقه های مخصوص و با کارت شناسایی به درب منازل مراجعه و اطلاعات مختلف خانوارها نظیر مسکن، درآمد، جمعیت و میزان تحصیلات را از طریق تبلت ثبت می کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.