نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت به دلایلی در بسیاری از مراکز رای گیری در روز 8 نوامبر تقلب صورت خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواهان چند ساعت بعد از اینکه مایک پنس معاونش گفته بود که هر نتیجه‌ای در انتخابات رقم بخورد مورد پذیرش است گفت که در بسیاری از مراکز رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری تقلب خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات در بعضی از حوزه‌های راگیری علیه وی است انتخابات 8 نوامبر را غیرعادلانه خواند.

مایک پنس پیش از این در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفت: علیرغم جانبداری رسانه‌ها از رقیب ترامپ آنها صددرصد نتیجه انتخابات را خواهند پذیرفت.

ترامپ در اکانت توئیتر خود نوشت: انتخابات 8 نوامبر به دلیل کار نادرست رسانه‌هایی که اهل تحریف هستند و برای پیروزی هیلاری کلینتون متقلب فشار می‌آورند همراه با تقلب خواهد بود. وی همچنین نوشته است که در بسیاری از مراکز رای گیری تقلب صورت خواهد گرفت؛ این غم انگیز است.

وی روز شنبه نیز کلینتون را به دوپینگ و مصرف مواد مخدر در خلال مناظرات انتخاباتی متهم کرد.

نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا که اخیراً با اتهامات رسوایی اخلاقی روبرو شده است، در یک گردهمایی انتخاباتی در مقابل طرفدارانش در «پورتسموث» ایالت «نیوهمپشایر» تأکید کرد که قبل از برگزاری سومین و آخرین مناظره انتخاباتی با رقیب دموکراتش یعنی «هیلاری کلینتون»، از آنها‌ آزمایش «دوپینگ» گرفته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار