برنامه «رندان تشنه‌لب» در ماه محرم و به جای برنامه «در حلقه رندان» امروز یك‌شنبه 25 مهرماه در تالار مهرحوزه هنری برگزار می‌شود.

شعرخوانی عاشورایی در محفل «رندان تشنه‌لب»به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛   به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، هم‌زمان با ایام ماه محرم، برنامه «در حلقه رندان» كه پیش از این یك‌شنبه‌های آخر هر ماه برگزار می شد، جای خود را به برنامه «رندان تشنه لب» كه ویژه برنامه ای در سوگ سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع) است، می دهد.

این برنامه كه به همت مركز محافل و جشنواره ها و دفتر طنز حوزه هنری برگزار می شود در آن طنزپردازان، از سوگ و مرثیه امام حسین (ع) و حماسه عاشورا در اشعارشان می گویند. همچنین اجرای تعزیه و مداحی از ویژگی‌های روحانی‌بخش این محفل دوست‌داشتنی است. 

ویژه برنامه «رندان تشنه لب» همچون سال های گذشته، امسال نیز با حضور شاعران مطرحی كه پایان هر ماه در مراسم «در حلقه رندان» حضور دارند، برگزار می شود.

گفتنی است «رندان تشنه لب» یكی از برنامه‌های پرمخاطب دفتر طنز است كه این دفتر از محرم سال ۱۳۸۲ اقدام به برگزاری آن كرده است. هر ساله اجرای تعزیه و حضور مداحان برجسته كشور، فضای روحانی خاصی به این مراسم می‌بخشد كه حضور علاقه مندان به اهل بیت(ع) و عاشقان سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) این برنامه را شكوهمندتر می‌كند. 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار