فرماندار قوچان خواستار تشکیل کمیته حفاری برای رسیدگی به برخی حفاری‌های غیر اصولی و بدون مجوز در سطح شهر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علیرضا قامتی امروز در جلسه شورای ترافیک قوچان با اشاره به گلایه رئیس پلیس راهور قوچان در انجام برخی حفاری‌ها در سطح شهر بدون انجام هماهنگی و دریافت مجوز خواستار تشکیل کمیته حفاری برای رسیدگی به این تخلفات صورت گرفته در حفاری‌های غیر اصولی و بدون مجوز به همراه نظارت بر این موضوع شد.

در ادامه فرمانده پلیس راهور قوچان با تأکید بر اینکه آمار تصادفات فوتی داخل شهری از ابتدای سال رشد 100 درصدی داشته و این نسبت به شهرهای هم‌جوار آمار بالایی است، گفت: 462 مجروح درون‌شهری گزارش شده و بیشتر تصادفات فوتی در حدفاصل نقاط حادثه‌خیز کمربندی شهید مدرس و میدان‌های ورزش، آزادی و الغدیر به وقوع پیوسته است.

محسن موسی‌آبادی با اشاره به اینکه سرعت وسایل نقلیه هنگام ورود به میدان ورزش بالا بوده و علائم هشداردهنده در این مسیر کم است، تصریح کرد: هم‌اکنون با سرعت بالای 60 تا 70 کیلومتر بر ساعت ماشین‌ها وارد میدان می‌شوند درصورتی‌که با ایجاد سرعت گاه‌ها و استفاده از تابلوهای رنگ فسفری و قرمز باید سرعت را کاهش داد.

او با بیان این مطلب که باید علائم هشداردهنده تقویت شود تا در زمستان با مشکل جدی در این نقطه روبه‌رو نشویم، بیان کرد: باید از سرعت‌گاه‌های استاندارد در مسیر استفاده شود و سرعت‌گاه روبه‌روی مؤسسه آموزش عالی حکیم نظامی مورد تأیید بوده و استاندارد است.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی قوچان با یادآوری اینکه هنوز در سطح شهر گذرگاه عابر پیاده در حریم تقاطع‌ها مشخص نیست، عنوان کرد: متأسفانه هر شرکت و ارگانی غیراصولی و بدون هماهنگی و دریافت مجوز اقدام به انجام حفاری در سطح شهر می‌کند که این موضوع باید پیگیری شود.

انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار