۵۰ پایگاه ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ در شادگان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرج اللهی  فرماندار شادگان با اشاره به ثبت اطلاعات به شیوه اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵، گفت: با توجه به  ثبت اطلاعات خانوارها از سوم تا بیست و چهارم مهرماه ۹۵ به شیوه اینترنتی، از همه شهروندان درخواست می‌کنم در مدت زمان اعلام شده برای انجام مراحل ثبت‌نام خود با مراجعه به سامانه www.sarshomari۹۵.ir اطلاعات خانوار خود را ثبت کرده و در صورت امکان این کار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

بهروز فرج اللهی افزود: با هدف ایجاد زمینه مشارکت بیشتر مردم برای ثبت اطلاعات خانوارها در شیوه اینترنتی، ۵۰ پایگاه ثبت رایگان اطلاعات خانوارها در سرشماری در شهرستان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اهمیت ثبت نام اینترنتی سرشماری گفت: زمینه ثبت نام رایگان در دستگاه های اجرایی، مدارس، مساجد و... برای مشارکت بیشتر مردم در ثبت اطلاعات خانوارها به روش اینترنتی در سرشماری فراهم شده است.

فرماندار شادگان با ارائه گزارشی در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان شهروندان در سامانه ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ در شهرستان، افزود: از زمان آغاز ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ تا ۱۶ مهرماه جاری، در این شهرستان ۲ هزار و ۶۰۴ خانوار اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام کرده اند.

فرج اللهی گفت: شهروندانی که به صورت اینترنتی در سرشماری ثبت نام می کنند با دریافت کد ۱۲ رقمی، در مرحله مراجعه حضوری آمارگیران، فقط کافی است این کد را به آمارگیر ارائه دهند تا روند ثبت نام آنان در سرشماری امسال کامل شود.

سرشماری عمومی نفوس مسکن سال ۱۳۹۵ طی دو مرحله از سوم تا ۲۴ مهرماه جاری و با استفاده از اینترنت و به صورت خودتکمیلی توسط شهروندان صورت می گیرد و مرحله دوم از ۲۵ مهرماه جاری تا ۲۵ آبان ماه امسال به صورت حضوری توسط نیروهای آموزش دیده انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.