60 کار‌شناس فنی و اجرایی نفوس و مسکن دربهبهان آموزش داده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ساعدمعاون هماهنگی و امور اجرای ستاد سرشماری بهبهان گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره از سرشماری حذف کاغذ و قلم و استفاده از تبلت است.

آرمین ساعد  افزود: از مامورین خواسته شده با حضور در کلاس‌های آموزشی و استفاده از نرم‌افزارهای تحت اختیار از حضور اساتید این دوره ‌‌نهایت بهره را ببرند.

وی گفت: تاکنون با حضور 60 نفر از مامورین و کارشناسنان فنی و اجرا در محل دانشگاه فرهنگیان بهبهان دوره‌های آموزشی و تخصصی برای برگزاری هر چه بهتر این مانور بزرگ نفوس و مسکن برگزار شده است.

معاون هماهنگی و امور اجرای ستاد سرشماری بهبهان افزود: تعداد 8 نفر به عنوان کار‌شناس مسؤول (فنی و اجرایی)، 46 نفر مامور آمارگیر و 15 نفر نیز بعنوان راننده خودرو منصوب شده‌اند.

وی گفت: همکاری و مشارکت مردم در جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی‌های مختلف اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و رفاهی کشور بسیار مهم است.

ساعد با بیان اینکه مرحله اول سرشماری از سوم تا 24 مهر به صورت اینترنتی و مرحله دوم از 25 مهر تا 25 آبان امسال به صورت مراجعه حضوری آمارگیران به خانوار‌ها اجرا می‌شود، افزود: هموطنان با مراجعه به سایت سرشماری به آدرس www. sarshomari95. ir می‌توانند فرم سرشماری را پر کنند.

معاون هماهنگی و امور اجرای ستاد سرشماری بهبهان گفت: خانوار‌هایی که به شکل اینترنتی سرشماری می‌شوند، در پایان کدی دریافت می‌کنند که باید تا هنگام مراجعه حضوری مأموران از آن نگهداری کنند.

وی افزود: با مراجعه حضوری مأموران سرشماری، این کد از خانوار‌های دارنده آن دریافت می‌شود و دیگر به صورت حضوری از آنها سرشماری به عمل نمی‌آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.