معاون فرماندار شادگان بر لزوم نصب سایتهای تلفن همراه BTS و راه اندازی شبکه اینترنت وای فای در روستاهای شادگان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نعمت اله آلبوغبیش گفت: کلیه سایتهای تلفن همراه روستایی باید به شبکه اینترنت ۳G (نسل سوم) و ۴G (نسل چهارم) مجهز شوند.


وی افزود: روستاهای مسیر نهرمسلم و جاده شادگان - بندرامام، روستاهای مسیر بوزی - گرگر، روستاهای مسیر دریسیه و صلیحاویه ها، برخی از مناطق شهر شادگان، کوی سعدی و شهرک شهید منتظری با ضعف شدید آنتن دهی تلفن همراه مواجهند و با توجه به مقرون به صرفه نبودن شبکه مخابراتی کابلی در روستاها و اعلام نیاز مردم به اینترنت، دیتا و کارتخوان، ایجاد شبکه وای فای برای روستاها و یا تجهیز تلفن های همراه روستایی به ۳G و ۴G ضروری است.

آلبوغبیش درادامه به درخواستهای عدیده مردمی مناطق بیمارستان، چومه سید علوان و شاولی به تلفن ثابت و اینترنت ADSL اشاره کرد و بر لزوم رفع مشکلات مطرح شده توسط اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات و شرکت مخابرات تاکید کرد.

معاون فرماندار شادگان یادآور شد: در جلسه بررسی مشکلات شهرستان که به ریاست استاندار خوزستان و با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در محل فرمانداری تشکیل شد مشکلات مخابراتی شهرستان مطرح و مقرر شد معاون مدیرکل مخابرات استان خوزستان که در جلسه حضور داشت موارد مطرح شده را بررسی و نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

وی در پایان با اعلام اینکه تاکنون اقدام جدی در این زمینه انجام نشده است، تسریع در رفع مشکلات مطرح شده توسط اداره کل مخابرات استان را خواستار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.