نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بمباران وحشیانه آیین عزاداری در یمن را محکوم کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه ای بمباران وحشیانه جنگنده های سعودی در یمن را محکوم کرد.
  در این بیانیه آمده است: جنایات آل سعود در یک سال و نیم گذشته باعث شده هزاران انسان بی گناه به خاک و خون کشیده شوند و مردم مظلوم یمن در سخت ترین شرایط به سر ببرند و تمامی زیرساخت ها، امکانات آموزشی، بهداشتی، مساجد و بیمارستان ها از بین رفته و طیف بزرگی از مردم بی گناه آواره شده اند.
امام جمعه اراک یادآور شده ، این جنایات موجب ننگ بشریت و به ویژه آمریکا و رژیم جنایتکار آل سعود و حامیانشان خواهد بود، اما ملت مظلوم یمن در این نبرد ظالمانه و جنون آمیز پیروز و سربلند هستند چون در جبهه حق قرار دارند.
وی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: این جنایات از سوی کشور به ظاهر اسلامی و عربی وبا پول نفت مسلمانان و بیت المال انجام می شود و آل سعود برخلاف تمامی دستورات الهی، قرآنی و مقررات بین المللی اقدام به جنایاتی می کند که روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.
آیت الله دری نجف آبادی افزوده است: این جنایات وحشیانه ننگی برای مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل و شورای امنیت است و دولت هایی که سلاح های فراوان کشتار جمعی و بمب های خوشه ای در اختیار رژیم ملعون سعودی قرار می دهند در این جنایات شریک هستند و باید از این اعمال جنون آمیز احساس شرم کنند.
وی تاکید کرده است: ملت یمن باید با توکل بر خداوند و صبر و استقامت و یکپارچگی ملی در راهی که انتخاب کرده اند، پایدار باقی می مانند چرا که به وعده پیروزی حق بر باطل اعتقاد دارند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.