رئیس دفتر معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که جنرال دوستم در انتظار تصمیم شورای امنیت برای رفتن به قندوز است اما رئیس جمهور غنی حتی به تماس جنرال دوستم جواب نمی‌دهد.

از شایعه تا واقعیت/اشرف غنی نمی گذارد دوستم به قندوز برود!به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، رئیس دفتر جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری می گوید که جنرال دوستم در انتظار تصمیم شورای امنیت برای رفتن به قندوز است اما رئیس جمهور غنی حتی به تماس جنرال دوستم جواب نمی دهد.

سوال اینجاست که چرا رييس جمهور مانع رفتن جنرال به قندوز مى شود؟

شنیده ها حاکی از آن است که رييس دفتر جنرال دوستم گفته جنرال در طول دو شب و سه روز یک ساعت نخوابید و لباس عسکری را از تن بیرون نکرد.

 در این مدت تمام برنامه‌‌ى کاری جنرال صاحب تماس با مسئولین محلی، هماهنگی مرکز سوق اداره، گزارش دهی و چانه زنی با رئیس جمهور در مورد صدور حکم سفر به قندوز بود اما متاسفانه در نهایت به حدی رسید که رئیس جمهور بنابر مشغولیت های جلسات بروکسل ویا عدم علاقمندی نسبت به حرکت جنرال به سوی قندوز، حتی تماس هاى تلفنی را بی‌جواب گذاشت.

اما کلید این معما در دست رئیس جمهور بود. جنرال مجبورآ جریان را به وکلا بازگو نمود و گفت حد اقل در مجلس پارلمان این اجازه را به صفت نمایندگان ملت صادر بکنید.

من نه تنها قندوز بلکه هلمند، فراه و هر نقطه‌ی کشور را خانه خود می دانم و بخاطر دفاع از جان، مال و ناموس مردم در میادین جنگ حضور می رسانم. لطفا دست من را باز بگذارید. اما جواب قناعت بخش و سریع وجود نداشت.‌‌

شفقنا نوشت: وی هر لحظه انتظار فیصله شورای امنیت و فیصله مجلس ولسی جرگه را دارند تا جوابی قناعت بخش و آزادی بخش برای مردم قندوز داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.