یک میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی اداره پست رامهرمز جذب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رئیس اداره پست رامهرمز اظهار کرد: این اداره در راستای خدمات خود در بخش‌های مختلفی ازجمله خدمات نیابتی، الکترونیک و خدمات متعارف فعالیت می‌کند و سعی در رضایت‌مندی مردم راداریم.

مهران آرپناهی ادامه داد: در حال حاضر خدمات نیابتی را در اداره ثبت‌اسناد، ثبت‌احوال، پزشکی قانونی، صدور مفاصا حساب خودرویی به نیابت از امور مالیاتی، حج و زیارت و قبوض آب و برق و تلفن را انجام می‌دهیم.

رئیس اداره پست رامهرمز تصریح کرد: در حال حاضر تهیه نقشه‌های هادی برای اجرای بهنگام سازی کد پستی ده‌رقمی روستایی را در دست اجرا داریم و اتمام عملیات کد پستی ده‌رقمی شهرستان و کسب تائیدیِ صحت فهرست برداری توسط کارشناسان شرکت ملی پست را انجام داده‌ایم.

وی افزود: تهیه و به‌ روزرسانی آخرین وسایل موردنیاز الکترونیکی، نوسازی کلیه تجهیزات بخش توزیع و رفاهی ارباب‌رجوع از دیگر اقدامات انجام‌شده در سال جاری بوده است.

آرپناهی در پایان گفت: بیش از یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی شرکت پست در سفر مدیرکل پست استان به شهرستان رامهرمز، برای ترمیم و نوسازی فضای اداره رامهرمز اختصاص یافت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.