سرپرست فرمانداری رامهرمز گفت: پست یک ارتباط بین‌المللی است که در همه کشورها حائز اهمیت است و ضرورت دارد که با ابزارهای نوین پستی آشنا شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بویری، سرپرست فرمانداری رامهرمز در روز جهانی پست در دیدار با کارکنان اداره پست این شهرستان اظهار کرد: پست یکی از ادارات تأثیرگذار و پیشرو در ارائه خدمات به مردم است و همه شهروندان حداقل یک‌بار هم که شده به این اداره مراجعه کرده‌اند که نشان از اهمیت پست در جامعه را دارد.

وی ادامه داد: در تاریخ و فرهنگ ما حتی در دوره هخامنشی به‌عنوان چاپار خدمات پستی انجام می‌شده است و این نشان از تمدن یک ملت را دارد.

سرپرست فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: پست یک ارتباط بین‌المللی است که در همه کشورها حائز اهمیت است و ضرورت دارد که با ابزارهای نوین پستی آشنا شویم و خود را به‌روزرسانی کنیم.

وی افزود: بحث برون‌سپاری خدمات در دولت، سرعت، دقت، نظم و وقت‌شناسی و ارائه خدمات با آن کیفیتی که مدنظر مردم است، بسیار ضروری است، زیرا که در یک فضای رقابتی قرار خواهید گرفت.

بویری تأکید کرد: ضریب اعتماد پست بسیار بالاست و مردم همه مرسوله‌های خود را بر اساس اعتماد، به این اداره تحویل می‌دهند.

سرپرست فرمانداری رامهرمز در پایان گفت: تکریم ارباب‌رجوع برای دولت بسیار مهم است، لذا سعی شود مراجعه‌کننده با رضایت و آرامش خاطر از این اداره و سایر ادارات بیرون بروند.

در این دیدار که سیدرضا موسوی، سرپرست بازرسی فرمانداری، مهران آرپناهی رئیس اداره پست و کارکنان این اداره و خبرنگاران حضور داشتند، رئیس اداره پست گزارشی از عملکرد و بهسازی این اداره را تشریح کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.