اداره کل پست استان خوزستان از افزایش خطوط مبادله و توزیع امانات پستی با هدف افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران حموله گفت: اداره کل پست استان در راستای بهبود کیفیت و افزایش سرعت سیر مرسولات اقدام به افزایش خطوط مبادله درون استانی و توزیع امانات شهری از اول اسفندماه جاری در سطح استان کرده است.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اخذ شده در جلسه کیفیت اداره کل پست استان، دو خط مبادله درون استانی با واگذاری به بخش خصوصی و سه خط توزیع امانات شهری به خطوط مبادلات و توزیع این استان افزوده شد.

حموله تصریح کرد: همزمان با افزودن سه خط توزیع امانات و رساندن خطوط توزیع به هفت خط، دو خط توزیع در شیفت عصر توزیع امانات به صورت روزانه مشغول به کار خواهند شد و این امر در تسریع توزیع امانات نقش مهمی دارد به طوری که با افزایش تعداد امانات پستی در ماه پایانی سال، توزیع مرسولات نیز سرعت گرفته است.

وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات این اداره‌کل در راستای افزایش سرعت سیر و جلوگیری از رسوب مرسولات، اعزام کامیون‌های فوق‌العاده به مرکز مکانیزه شرکت پست به صورت روزانه است که با مبادله به روز امانات و کیسه‌های پستی در مراکز مبادله تهران و اراک از رسوب محمولات پستی جلوگیری می‌شود.

انتهاي پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.