ربات های پیتزا پز + فیلم

با کار شبانه روزی این ربات ها، مدیر این رستوران دیگر با خیال راحت سرگرم کارهای دیگر خود می شود.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارتا ربات سرآشپز سوئیسی است که این روزها در  فست فود Zume درکالیفرنیا سخت مشغول کار آشپزی و پخت پیتزا است. این آشپز ماهر به همراه دیگر ربات های همکارش با تلاشی بی وقفه و خستگی ناپذیر بدون دریافت دستمزدی، بی هیچ شکایتی شب وروز مشغول کار هستند.

پیتزاهای مارتا و همکارانش پس از آماده شدن با کامیون های در نظر گرفته شده به سطح شهر برده می شوند تا به دست مشتریان برسند، در حین رساندن سفارشات به مشتریان سیار  نیز سرویس ارائه می شود. 56 اجاق گاز داخل کامیون ها قرار داده شده که به سیستم کنترل از راه دور مجهزند و از مرکز مجموعه بر پخت داخلی آن ها نظارت صورت می گیرد. این کامیون در حقیقت نقش یک آشپزخانه روشن سیار را برای مجموعه ایفا می کنند.


زوم تنها فست فروشی مدرن در سطح شهر مانتین ویو کالیفرنیا است که به مدت پنج سال است که بطور شبانه روز به مشتریان بسیاری سرویس می دهد. امکاناتی نظیر وسعت فضایی در حدود 2500 متر، آشپزخانه بزرگ، ساختمان اداری و کارگاهی برای ساخت ماشین آلات این مجموعه را به یک سرویس کامل و مجهز تبدیل کرده که با کار 12 مهندس بطور شبانه روزی اداره و سرپرستی می شود.  هزینه تمام شده ساخت و طراحی این ربات ها بین 25000 هزار تا 35000 هزار دلار است که به مراتب هزینه ای پایین تر از نیروی انسانی است. قرار است در آینده یک ربات صندوق دار نیز به این مجموعه اضافه شود تا انجام مراحل کار کاملا رباتیک انجام شود.

مدیران این مجموعه پیش بینی خوبی برای گسترش شعبات دیگری از این رستوران مدرن را در شهرهای دیگر در برنامه خود دارند.


ربات پیتزا پز

ربات پیتزا پز///پخت پیتزا را به این ربات بسپارید////رباتی که از پخت شبانه روزی پیتزا خسته نخواهد شد

ربات پیتزا پز

ربات پیتزا پز///پخت پیتزا را به این ربات بسپارید////رباتی که از پخت شبانه روزی پیتزا خسته نخواهد شد

ربات پیتزا پز


برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
برچسب ها: ربات ، پیتزا ، تکنولوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار