سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: روند اجرایی و تکمیل ۹ طرح ورزشی نیمه تمام این شهرستان در انتظار اختصاص بودجه است.

۹ طرح ورزشی نیمه تمام نهاوند در انتظار اختصاص بودجهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ محرم روزبه اظهار کرد: هم اکنون زمین چمن فیروزان با ۴۵ درصد ، زمین چمن گیان با ۵۰ درصد، سالن ورزشی روستای میان آبه با ۹۸درصد، سالن باستانی نهاوند با ۵۰ درصد، سالن ورزشی قلعه قباد با ۸۵ درصد و سالن ورزشی رزینی شهرستان نهاوند با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برای ادامه ساخت و تکمیل نیازمند اختصاص اعتبار است.

وی اضافه کرد: این طرح های عمرانی از محل استانی است و تکمیل آنها نیاز به بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار دارد.

روزبه افزود: همچنین چهار طرح ورزشی از مصوبات سفر ریاست جمهوری و اعتبارات ملی در سطح شهرستان نهاوند به صورت نیمه تمام است که البته امسال بودجه ای برای روند اجرایی این طرح ها اختصاص نیافته است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی بانوان نهاوند با ۶۲ درصد، چمن برزول با ۷۰ درصد، سالن باستانی دهفول با ۲۵ درصد و خوابگاه ورزشکاران با ۳۳ درصد پیشرفت ورزشی از طرح های ملی همچنان نیازمند بودجه است.

وی بیان کرد: برای این طرح های ملی امسال بودجه ای اختصاص نیافته است.

ورزش شهرستان نهاوند در ۶ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۹۰۰ ورزشکار سازمان یافته داشته است.

این تعداد ورزشکار هم اکنون در قالب ۲۴ هیات ورزشی در سطح شهرستان نهاوند فعالیت دارند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار