موفقیت عملیات کربلای 5 را مدیون شهید حاج حسین همدانی هستیم

در نخستین یادواره شهید سردار حاج حسین همدانی عنوان شد؛ موفقیت عملیات کربلای 5 را مدیون شهید حاج حسین همدانی هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در این مراسم گفت: موفقیت عملیات کربلای 5 را مدیون شهید حاج حسین همدانی هستیم .

سردارفلاح با اشاره به اینکه در مدت آشنایی با شهید همدانی خاطرات زیادی دارم افزود: همدانی یکی از رزمندگان گردان های لشگر قدس و عملیات کربلای 5 بود که می توان شجاعت و اهل عمل بودن را یکی از ویژگی های بارز آن شهید عنوان کرد.

وی افزود: این عملیات که فرماندهی آن برعهده شهید همدانی بود یکی از بزرگترین عملیات های سال های جنگ بود که با حساسیت و جدیت این شخصیت بزرگ پیگیری می شد.

وی گفت: همچنین لشگر قدس گیلان که تازه تشکیل شده بود، با حضور گرم شهید همدانی به عنوان فرمانده موجب شد یکی از عملیات های بزرگی شود که با موفقیت به اتمام رسید.

سردار فلاح ادامه داد: شهید همدانی در پایان عملیات کربلای 5 از ناحیه پا مجروح شد اما تا پایان عملیات و پاکسازی آنجا را ترک نکرد و اصرار بر ماندن داشت .

وی به ارتباط دوستانه خود با وی اشاره کرد و گفت: حاج حسین همدانی فرماندهی بود که حرف و عملش وی یکی بود و این موجب میشد که نیروهای رزمنده به او اعتماد کامل داشته باشند .

وی افزود: شهیدحاج حسین همدانی با ایثار، شجاعت، و تواضعی که داشت در حقیقت میتوان گفت مرگی جز شهادت برازنده او نبود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار