مربی تیم دو و میدانی ذوب آهن گفت: رکوردهای خوبی توسط دوندگان ذوب آهن در لیگ امسال دو و میدانی به ثبت رسید، از عملکرد آنها رضایت کامل دارم.

سجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت تیم ذوب آهن در لیگ امسال دو و میدانی اظهار کرد: تیم ذوب آهن در سال جاری با تصمیم آذری وارد عرصه ی رقابت‌های باشگاهی دوومیدانی شد با توجه به بودجه ای که در اختیار ما از سمت باشگاه قرار گرفت ما توانستیم از 25 نفر ممکن تنها 16 ورزشکار را جذب کنیم و  همین کم بودن نفراتمان نسبت به تیم نفت تهران باعث شد که به عنوان نایب قهرمانی لیگ دست پیدا کنیم.

مربی تیم دو و میدانی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد ورزشکاران تیمش رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: رکوردهای خوبی توسط دوندگان ذوب آهن در لیگ امسال دو و میدانی به ثبت رسید، از عملکرد آنها رضایت کامل دارم.

وی درباره اینکه آیا در سال‌های بعد نیز تیم ذوب آهن در رقابت‌های باشگاهی شرکت خواهد کرد یا نه؟ گفت: در صحبت‌هایی که با آذری مدیرعامل و احسانی، سرپرست باشگاه ذوب آهن داشتیم، قرار بر این شده است که سال بعد هم در این رقابت‌ها باشیم و یک تیم بسیار خوب ، قوی و کامل را برای قهرمانی روانه مسابقات کنیم.

قهرمان بازی های آسیایی گوانجو درباره اینکه چرا تعدادی از ملی پوشان دو ومیدانی بدون تیم مانده اند اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن دینی را که به دوومیدانی داشت ادا کرد و ما همه گونه ورزشکاری ازقیبل المپیکی، آماتور را جذب کردیم.

مرادی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال های آینده تیم های بیشتری در لیگ دو و میدانی شرکت کنند تا ورزشکاران و استعدادهای بیشتری جذب این رشته پایه و مادر شوند و دوباره روزی را شاهد باشیم که دو و میدانی کاران کشورمان بتوانند در مسابقات بین المللی مدال های زیادی را نصیب ایران عزیزان کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار