نائب رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: فدراسیون سعی دارد با تمام ورزشکاران ملی پوش در آینده جلسه ای را تشکیل دهد تا برای آنها مربیان با کیفیتی را انتخاب کند.

پریسا بهزادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کیفیت مسابقات لیگ امسال دو و میدانی اظهار کرد: سطح مسابقات لیگ دو و میدانی در امسال رضایت بخش بود، با توجه به اینکه تمام ملی پوشان در این مسابقات شرکت کرده بودند. خدا را شکر این رقابت ها بدون هیچ کم کاستی روز گذشته به پایان رسید. بیشتر دونده ها از کیفیت و برگزاری مسابقات لیگ امسال دو و میدانی راضی بوند.

وی درباره برنامه های آتی این فدراسیون گفت: تمام سعی ما براین است که با توجه به تقویمی که از سال گذشته برای دو و میدانی بانوان برنامه ریزی شده است اهداف خودمان را پیش ببریم،در آینده هم مسابقات صحرا نوردی، برترین های نوجوانان و جوانان کشور و مسابقات دهه فجر در پیش است که باید طبق برنامه ریزی های انجام شده این رقابت ها را برگزار کنیم.

بهزادی درمورد اینکه در لیگ امسال دو و میدانی کدام ورزشکاران نتایج بهتری را در این رقابت ها نسبت به بقیه کسب کردند، تصریح کرد: در اختتامیه این مسابقات، مهسا میرزا طبیبی ورزشکار پرش بانیزه تیم دانشگاه آزاد به عنوان ورزشکار اخلاق و همچنین پریسا عرب از این تیم به عنوان پرامتیازترین ورزشکار این دوره از رقابت ها معرفی گردیدند.البته ورزشکاران دیگری هم بوند که در لیگ امسال نمایش قابل قبولی از خودشان ارائه دادند و برای تیم های خودشان امتیازات زیادی را در چهار مرحله برگزاری لیگ دو و میدانی کسب کردند.

نائب رئیس فدراسیون دو و میدانی در خصوص اینکه بیشتر ورزشکاران نسبت به نبود یک مربی با کیفیت خارجی از فدراسیون شاکی هستند،گفت: تمام سعی و تلاش فدراسیون هم اکنون این است که کار استعداد یابی را به نحو احسن در تمام کشور اجرا کند، تا در آینده از دل این ورزشکاران قهرمانان بزرگ بیرون بیایند بتوانند کشور عزیزمان ایران را در میادین بین المللی صاحب مدال کنند. از طرفی فدراسیون سعی دارد با تمام ورزشکاران ملی پوش در آینده جلسه ای را تشکیل دهد. تا با راهکاری مناسب برای این عزیزان مربیان با کیفیت داخلی یا خارجی در نظر بگیریم تا ورزشکاران بدون هیچ دغدغه خاصی تمریناتشان را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار