فحاشی قهرمان ملی قبل از شروع لیگ دو و میدانی بانوان کشور در حضور نایب رئیس فدراسیون و ناظران انضباطی رخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات دو و میدانی این روزها در کشور ما شاهد اتفاقات های عجیبی است. مسائلی که در نوع خود بسیار جالب توجه است و این رشته را به حاشیه می برد.

شاید نادرترین اتفاق ورزشی در دو و میدانی اتفاقی بود که روز جمعه رخ داد،ماجرا از این قرار بود در حالی که بانوان دو و میدانی کار کشورمان خودشان را آماده در مرحله نهایی مسابقات پرش ارتفاع مسابقه می کردند، یکی از ورزشکاران حاضر در ورزشگاه شروع به فحاشی کرد.

فحاشی اگر چه این روزها در ورزش ما عادی شده است و در ورزشگاه و استادیومی نیست که شاهد آن نباشیم. اما این نوع فحاشی در نوع خود منحصر به فرد بود زیرا عکس العمل ورزشکار را در پی داشت.

آیلین بابکی پرنده کشورمان در حالی که بسیار امیدوار به کسب مقام در این مسابقات بود،زمانی که با فحاشی جواهرزمانی یکی دیگر از ورزشکاران حاضر در ورزشگاه مواجه شد به شدت تحت تاثیر قرار گرفت روحیه خود را باخت.همین مسئله باعث شد تا وی کنترل خود را از دست دهد و مسابقه خودش را با چشمانی اشک بار ادامه دهد.

درهمین راستا برای روشن شدن موضوع و اینکه آیا با این ورزشکار مختلف برخوردی از سوی کمیته انضباطی انجام خواهد شد یا خیر، گفت و گویی را با نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی ترتیب دادیم:

بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی در این خصوص اظهار داشت : با توجه به اینکه در ورزشگاه محل مسابقه حضورر داشتم متوجه این فحاشی ورزشکار نشدم و هنوز هیچ گزارشی از سوی داوران و ورزشکاران به فدراسیون ارسال نشده است.

وی ادامه داد: تا زمانی که در این مورد شاکی وجود نداشته باشد، فدراسیون در این موضوع ورود نمی کند مگر اینکه این مورد خیلی واضح باشد.

بهزادی در پایان یاد آور شد: بعد از این اتفاق خود ورزشکار و مسئول تیمش می توانستند شکایت خود را ارائه دهند اما هیچ گزارشی برای ما ارسال نشده است.

بابکی درباره اینکه آیا جواهر زمانی در حین مرحله نهایی لیگ دو و میدانی به وی توهین کرده است یا خیر، پاسخ داد: دقیقا حین انجام مسابقه و زمانی که تمام ناظران و داوران حضور داشتند بی دلیل شروع به فحاشی به من کرد.

وی درخصوص اینکه چه الفاظی را جواهر زمانی به وی نسبت داده است، گفت: الفاظ خیلی رکیکی در مورد خانواده من به کار برد که نمی توانم آنها را باز گو کنم و تمام این الفاظ باعث شد که روحیه ام در حین مسابقه تاثیر قرار بگیرد و نتوانم عملکرد خوبی از خودم برجای بگذارم.

بابکی درمورد اینکه چطور نایب رئیس بانوان این حرکت جواهر زمانی را ندیده است، بیان کرد: خانم هاشمی سرداور مسابقه کاملا این فحاشی را شنید و نایب رئیس فدراسیون هم از موضوع اطلاع پیدا کرد، اینکه چرا این موضوع به این مهمی را کتمان می کند دلیلش را نمی دانم.

عضو تیم دانشگاه آزاد در پایان درخصوص اینکه آیا از این ورزشکار به کمیته انظباطی شکایت خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: علی رغم میل باطنی به دلیل مسائلی از شکایتم صرف نظر می کنم، اگر چه خیلی دوست داشتم ریشه این بی حرمتی ها در رشته دو و میدانی ریشه کن شود.

انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار