مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی؛

الویت اصلی آموزش و پرورش بومی گزینی است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بومی گزینی در جذب و به کارگیری نیروی انسانی جدید، اولویت آموزش و پرورش آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فریدون سید مسطفوی درسیزدهمین جلسه کمیته هماهنگی برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان که در سالن اندیشه اداره آموزش و پرورش برگزار گردید با بیان این مطلب ادامه داد: به کارگیری نیروهای حق التدیس بر اساس ابلاغیه اخیر رئیس جمهور محترم و دستور العمل وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

فریدون سید مسطفوی درسیزدهمین جلسه کمیته هماهنگی برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان که در سالن اندیشه اداره آموزش و پرورش برگزار گردید با بیان این مطلب ادامه داد: به کارگیری نیروهای حق التدیس بر اساس ابلاغیه اخیر رئیس جمهور محترم و دستور العمل وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

وی اظهار داشت : شیوه نامه ساماندهی نیروی انسانی باید با دقت بیشتری رعایت شود وبار ها با تاکید بر این موضوع گفته شده که ارتقاء کیفیت و عدالت آموزشی دو رویکرد آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاریست.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: امسال از جمله برنامه های آموزش و پرورش اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه و برگزاری دوره خود ارزیابی مدیران مدارس می باشد که در دستور کار قرار گرفته است.

سید مصطفوی با بیان اینکه درسال 95 تاکنون 134 کلاس زیر 5نفر در سطح استان تشکیل شده است؛ خاطر نشان کرد: تامین نیرو برای کلاس های کم جمعیت روستایی را با استفاده از طرح بسته حمایتی پیگیری می کنیم و همه تلاش خود را برای آموزش دانش آموزان آذربایجان غربی در سطح استان انجام می دهیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.