رئیس پلیس امنیت و اطلاعات ناجا گفت:اصناف پل ارتباطی امین میان تولید کننده و مصرف کننده محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ مقدم با اشاره به نقش اصناف در جامعه گفت:اصناف به عنوان پل ارنباطی امین میان تولید کننده و مصرف کننده در اقتصاد کشور نقش مهمی را ایفا می کند.

وی بابیان اینکه اصناف حلقه ی اقتصادکشور است افزود:امروزه محموله قاچاق تهدیدی برای اصناف است که اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.

مقدم اظهار داشت:محموله های قاچاق که وارد کشور می شود و سیستم توزیع را در اختیارمیگیرد علاوه براینکه به بدنه ی اقتصادی کشور لطمه وارد می کند و موجب فقر و بیکاری می شود فرهنگ را نیز نشانه گرفته است و با اسامی جذاب و ظاهری شیک موجب تغییر در باورها و نحوه پوشش شده است.

وی با اشاره به نقش اصناف دردوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد:حضور بازاریان و اصناف در دوران جنگ نقش بی بدیلی را داشت که اقدام فوری اصناف در شروع جنگ تحمیلی یک اقدام مثال زدنی است که با این پشتیبانی نقش پررنگی را در پیروزی رزمندگان و انقلاب اسلامی ایفا کردند.

رئیس پلیس امنیت استان زنجان با اشاره به شعار سال که توسط رهبرمعظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل نامگذاری شده است عنوان کرد:اصناف به عنوان یکی از اصلی ترین سازمان ها در ایجادشغل است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصناف ، تعامل ، ناجا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.