رئیس اصناف استان زنجان گفت:اصناف وبازاریان همراه و همیار ناجا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حاج نائبی با اشاره به این که اصناف و بازاریان همواره همراه و همیار نیروی انتظامی است گفت:همدلی هاوپشتیبانی های اصناف وبازاریان همواره همراه ناجا است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی سربازان سبز پوش افزود:بدون شک فعالیت های برادران ناجا در عرصه زبان زد است وامنیت حاکم در جامعه به پاس زحمات سربازان نظام است.

رئیس اصناف استان زنجان با اعلام این خبر عنوان کرد:اگر امروز کشورمان در جهانی پر از اشوب و پر تلاطم افتخار دارد که امن ترین کشور در جهان ثبت شود به برکت همین نیروهای انتظامی است.

وی به ویژگی های اتاق اصناف اشاره کرد وگفت:اصناف همواره مطیع نهضت امام ودر کنار روحانیت بوده و پیشتازی و پیشگامی در کارهای خیر و عام المنفعه ازویژگی های اصناف است.

حاج نائبی با اشاره به قاچاق کالا اعلام کرد:قاچاق کالا یکی از بزرگترین عوامل ضربه به اقتصاد و اشتغال است که باید در این زمینه جدی وارد شد.

وی بابیان اینکه که دورویداد تاریخی مهم در پیش است اظهار داشت: بازاریان همواره در دسته های عزاداری حسینه و زینبیه زنجان که بزرگترین دسته های عزاداری است در صحنه وجود دارد‌.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.