مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از آغاز طرح ملی پیشگیری و مبارزه با عرضه کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان  گفت:با عنایت به ابلاغ طرح سراسری سازمان تعزیرات حکومتی در زمینه  پیشگیری و جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در سطح واحدهای صنفی از سوی  ،بخصوص لوازم خانگی ،تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی و بهداشتی ، به عنوان مهمترین اولویت 3 ماهه سوم برنامه های اداره کل تعزیرات حکومتی استان به مرحله اجرا خواهد رسید.
 ممیزی افزود:مهمترین اهداف این طرح برگزاری جلسات تخصصی با ارگانهای ذیربط در امر مبارزه با قاچاق کالا ،واحدهای صنفی می باشد تا اصناف نسبت به طرح مذکور اطلاعات لازم را کسب نمایند.
وی ادامه داد:یکی از دیگر از مراحل اجرای طرح اطلاع رسانی از طریق خبرگزاریها ،نشریات و انجام مصاحبه با صدا و سیما  می باشد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان  با بیان اینکه زمان اجرای طرح مهر ماه 95 و در سطح استان انجام خواهد پذیرفت ادامه داد: کلیه اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای طرح پس از ابلاغ و تصویب در جلسات استانی منتشر خواهد گردید.
ممیزی افزود: از کلیه واحدهای صنفی ،اتحادیه ها و فروشگاههای عرضه کالا درخواست می گردد تا حداکثر همکاری را داشته تا با مشارکت مردمی  ،جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در استان که مهمترین هدف طرح می باشد به نحو احسن انجام پذیرد
مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان  گفت:قاچاق کالا مهمترین عامل جلوگیری از رشد اقتصاد استان بوده و ورود کالای قاچاق موجبات کاهش اشتغال می شود.
وی اضافه کرد: لوازم آرایشی و بهداشتی نیز جزو بیشترین کالای قاچاق وارده به استان زنجان (بدلیل مجاورت با استانهای مرزی کشور ) بوده و مصرف اینگونه کالاها بدلیل شرایط غیراستاندارد تولید ،نگهداری و حمل صدمات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.  
ممیزی خاطر نشان کرد:در جهت پیش برد اهداف طرح ملی مبارزه با عرضه کالای قاچاق شهروندان می توانند با تهیه کالای ایرانی که دارای کیفیت بهتر و از لحاظ بهداشتی نیز دارای تأییدیه های مربوطه می باشد ،علاوه بر تضمین سلامتی خود نقش موثری در افزایش اشتغال و رونق اقتصادی داشته باشند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.