همايش روز آموزش عالي كره جنوبي در دانشگاه اصفهان با حضور ۱۳ دانشگاه کره‌ای، يكم آبان ماه سال جاري در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانو به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، دكتر سيد كميل طيبي مدير دفتر همکاری‌های علمي و بین‌المللی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: همايش روز آموزش عالي كره جنوبي به واسطه معرفي دانشگاه اصفهان از طرف وزارت علوم تحقيقات و فناوري به عنوان مرجع علمي ارتباط با دانشگاه‌های کره‌ای و ژاپني و با ماموريت توسعه همکاری‌های علمي با اين دو كشور برگزيده شده است.

وي افزود: روز اول آبان ماه مسئولان ۱۳ دانشگاه کره‌ای با حضور در دانشگاه اصفهان، همايش روز آموزش عالي كره جنوبي را در دانشگاه اصفهان برگزار می‌کنند. هدف از اين گردهمايي همكاري و تعامل بين دانشگاه اصفهان و مراكز علمي كره جنوبي است و روز اول آبان ماه نشستي با حضور ۱۳ دانشگاه كره جنوبي در تالار خوارزمي ساختمان آمار و رياضي دانشگاه اصفهان با عنوان آموزش عالي در ايران و كره و نحوه توسعه همکاری‌های علمي دو كشور برگزار خواهد شد.

مدير دفتر همکاری‌های علمي و بین‌المللی دانشگاه اصفهان ادامه داد: سرپرستي هيئت کره‌ای را دكتر كيم رئيس انستيتو ملي براي آموزش عالي بین‌الملل كره (NITED) بر عهده خواهد داشت. اين موسسه مسئوليت توسعه روابط علمي كره را با مراكز بین‌المللی و دانشگاه‌های جهان بر عهده دارد.

به گزارش ایسنا؛ در سفر اخير هيئت ايراني به كره جنوبي، تفاهم‌نامه همكاري بين دانشگاه اصفهان و دانشگاه ملي سئول كره جنوبي كه رتبه يك در بين دانشگاه‌های كره و رتبه ۱۰۰ در سطح جهان را داراست به امضا  روساي دو دانشگاه رسيد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.