به مناسبت هفته نیروی انتظامی، جبارزاده فرماندار شهرستان شوط با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،فرماندار شهرستان شوط در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا افزود : امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان ، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.
وی همچنین هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش های مختلف جامعه با پلیس دانست و گفت : مأموران انتظامی در جای جای این شهرستان حضور دارند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی و آشنایی با خدمات این نیرو است.
امام جمعه شهرستان شوط در این دیدار از فرماندهی انتظامی شهرستان وخدمات پرسنل نیروی انتظامی در تامین امنیت شهرستان شوط تقدیر و تشکر نمود.
 وی اظهار داشت امنیت از مولفه های پیشرفت یک جامعه می باشد نیروی انتظامی با برقرار امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در شهرستان شوط ایفا می نماید.
سرهنگ فکری فرمانده انتظامي شهرستان شوط با ابراز خرسندي از حضور فرماندار  و امام جمعه در جمع نيروهاي انتظامي ، اين حضور را مايه دلگرمي پرسنل خدوم اين نيرو توصيف وابراز اميدواري نمود با همكاري و همياري مسئولان شهرستان شوط  و پرسنل ناجا امنيت و آسايش خاطر مردم شريف شهرستان شوط بيشتر از پيش تامين
گردد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.