صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ارومیه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه دراین مراسم نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان، نماینده مردم در مجلس، استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و شهردار ارومیه حضور داشتند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: تقارن هفته ناجا با ایام سوگواری محرم یادآور ایستادگی یاران امام در برابر یزیدیان که کشتی نجات انسانهای آزاده ای شدند که ندای هیهات منا الذله را در سراسر جهان طنین انداز شدند و ناجا در استان با بهره گیری از نیروهای برتر و با همکاری مردم در نقاط مختلف استان با حمایت همه جانبه مسوولین استانی و کشوری امنیت نسبی را در مرزها به وجود آورده است.

سردار ناصر اصلانی از هفته ناجای سال 94 تا هفته ناجای سال95 گزارشی ارائه کرد: کسب نوزده رتبه برتر در سطح ناجا، موفق در کاهش جرایم در کل کشور، احراز رتبه سوم کشوری هفته ناحا در سال 94 ،کسب رتبه برتر جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح، کاهش دوازده درصدی سرقت و کاهش 42 درصدی شرارت و بسیاری دیگر از افتخارات که قدردان نیروهای مقتدر و امین هستیم که با دوره های مختلف موفقیت چشمگیری در کاهش تخلف کارکنان به میزان 38 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم.

وی افزود: نیازمند تبیین نقش نهادهای دولتی و غیردولتی و نیروهای مردمی در تامین امنیت و نقش نیروهای پلیس در تحقق ماموریتها و جلب مشارکت همگانی در این خصوص هستیم.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک هفته ناجا گفت: تنها کشوری که نیروهای مسلح در برابر قرآن رژه میرود و سرباز مکتب توحید هستند کشور ماست و این افتخار ماست.

حجت الاسلام آقای سیّد مهدی قریشی افزود: تمسک به کلمة الله رمز پیروزی اسلام و مسلمین است که نیروهای مسلح ما هم همین روش را دارند.

وی تصریح کرد: درختی که بر روی تقوا برقرار باشد هرگز وچار زوال نمیشود بنابراین تقوا و خداترسی عامل موفقیت نیروهای مسلح است که استقرار بر اساس تقوا در نیروهای مسلح و ناجا عامل اصلی پایبندی به معارف اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: نظام در مسیر تقوا و توحید است و خداوند تعالی اجازه نخواهد داد از بین برود و پرچم توحید را به دست امام زمان تحویل میدهد.

نیروهای مسلح از زمینه سازان اصلی ظهور هستند.

استاندارآذربایجان غربی گفت: دشمن قدار نظام هرروز آرزو داشته ناامنی و عملیاتی را در استان و کشور انجام دهد اما شاکریم که موفق شدیم آرزو به دل بمانند.

قربانعلی سعادت افزود: امام حسین برای احیای اسلام و امنیت جان خود را فدا کرد. دشمن با همان کینه صدر اسلام در صدد ایجاد ناامنی در آستانه اربعین و عاشورا است اما اراده آهنین نیروهای مسلح ما اجازه اسن اقدام را به آنها نمیدهد.

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمن وجود ما را نمیخواهد توانسته ایم در منطقه و جهان اثرگذار باشیم و این عامل تعالی و ماندگاری ماست.

سعادت گفت: ناآرامی در منطقه و کشور را خواهان هستند و ما در خنثی سازی این عملیات با همت و پشتکار نیروهای مسلح موفق هستیم.

در پایان صبحگاه مشترک نیروهای مصلح از خانواده شهدا و برگزیدگان نیروهای مصلح تقدیر به عمل آمد و مسئولین استانی از نمایشگاه دست آوردهای یروی انتظامی دیدار کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.