زاهدان

تجلیل از 72 بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

طی مراسمی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از 72 بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در محل سالن همایش های پردیس دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، دکتر محمودرضا میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این مراسم گفت: شما بازنشستگان اعضای با تجربه خانواده بزرگ سلامت هستید.

وی افزود: تجربیات شما درطول 30 سال خدمت ما را در برنامه ریزیهای عرصه سلامت یاری خواهد کرد و خدمت در عرصه سلامت عبادت و نجات جان یک انسان حیات بخشیدن به جامعه بشری است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما تامین وحفظ سلامت انسانهاست افزود: با همفکری و همیاری بازنشستگان با تجربه دانشگاه علوم پزشکی می توانیم خدمات رسانی مطلوب و ایده الی داشته باشیم.

وی از بازنشستگان باتوجه به تجربه آنها در عرصه بهداشت و درمان خواست تا با ثبت وراه اندازی تعاونی وشرکت های خدماتی، فرهنگی و هم اندیشی، در ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی درمانی وسطح سواد جامعه یاری رسان دانشگاه باشند.

دکتر اردونی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه نیز در این مراسم گفت: شما بازنشستگان ستونهای اصلی خدمت هستید که با همت وصف ناپذیر سه دهه از عمر خویش را در عرصه سلامت صرف خدمت به همنوعان کرده اید.

صحنه، رئیس سازمان بازنشستگی استان نیز در این مراسم گفت: بازنشستگی پایان کار نیست بلکه شروع مجددی در سر فصل زندگی با شرایط جدید و متفاوت است و ما به تجربه مشورت شما عزیزان نیازمندیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار