زاهدان

هزار و 34 دانشجوی جدید وارد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شدند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: هزار و 34 نفر دانشجوی جدید در مقاطع کارشناسی پیوسته، ناپیوسته، کارشناسی ارشد، پزشکی عمومی، دندانپزشکی و دستیاری تخصصی بالینی به مجموعه دانشجویان این دانشگاه اضافه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، منیژه خلیلی گفت : 850 دانشجوی جدید در مقاطع کارشناسی پیوسته، ناپیوسته، پزشکی عمومی و دندانپزشکی عمومی از ابتدای مهر امسال در این دانشگاه مشغول تحصل شدند.

وی ادامه داد: 105نفر نیز در مقطع کارشناسی ارشد در 14 رشته آموزش بهداشت، اپیدمیولوژی، روانشناسی بالینی، علوم تشریحی، فیزیولوژی، فیزیوتراپی، مهندسی بهداشت محیط، بیوشیمی بالینی، میکروب شناسی، روان پرستاری، پرستاری داخلی-جراحی، پرستاری کودکان، پرستاری مراقبت های ویژه و مشاوره در مامایی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی گفت: 79 نفر نیز در مقطع دستیاری تخصصی بالینی در 12رشته داخلی، بیماریهای عفونی و گرمسیری، بیماریهای قلب، کودکان، بیهوشی، جراحی عمومی، چشم پزشکی، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان وزایمان، طب اورژانس و اندوانتیکس مشغول به تحصیل شده اند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجو که از تقدس خاصی در جامعه بشری برخوردار است با ورود به دانشگاه مسئولیت هایی از جمله جنبه شخصیت، رفتاری، مسئولیت اجتماعی، مسئولیت آینده سازی جامعه و موارد دیگری را بر عهده می گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار