سیستان وبلوچستان

شکل‌گیری همیاران پلیس اقدام اثرگذاری در ارتقاء انضباط ترافیکی است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شکل‌گیری همیاران و فرهنگ یاران پلیس را اقدام اثرگذاری خواند که توسط نیروی انتظامی و با مشارکت آموزش و پرورش به منظور ارتقاء انضباط ترافیکی جامعه، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، سردار حسین رحیمی در همایش طلایه‌داران و فرهنگ‌یاران ترافیک که در سالن اجتماعات شهرداری منطقه دو زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا بتوانیم تلاش‌ها، خدمات و دستاوردهای پلیس را برای مردم بیان و برنامه‌های در دست اقدام را تشریح کنیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: شکل‌گیری همیاران و فرهنگ‌یاران پلیس، اقدام ارزشمند و اثرگذاری است که توسط نیروی انتظامی و با مشارکت آموزش و پرورش به منظور ارتقاء انضباط ترافیکی در جامعه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی همیاران پلیس را رانندگان و راکبان آینده در جامعه دانست و بر لزوم آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور نهادینه کردن این مقررات در بین کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

سردار رحیمی گفت: عدم رعایت قوانین و انضباط اجتماعی یکی از مشکلات جدی جامعه است که هزینه‌های زیاد مالی و جانی را به مردم تحمیل می‌کند برای همین رانندگان می‌توانند از وقوع بسیاری از حوادث جاده‌ای جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان وظیفه معلمان را که تحت عنوان فرهنگ‌یاران ترافیک با پلیس همکاری می‌کنند مهم و ارزشمند عنوان کرد و گفت: فرهنگیان می‌توانند در نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در بین دانش‌آموزان به پلیس و جامعه کمک فراوانی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار