فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به تعدد برنامه‌های نیروی انتظامی استان در طول هفته نیروی انتظامی امسال، عنوان کرد: برنامه‌های ما در هفته نیروی انتظامی از نهم تا پانزدهم مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،سردار رحیمی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: تلاش فرماندهان و کارکنان نیروهای انتظامی همواره بر این است که در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری، حرفه گرایی، روزآمدی و با رویکردی تکلیف‌مدارانه و نگاهی واقع‌بینانه به مسائل جامعه، امنیت و اقتدار را تقویت و در تمامی عرصه‌های اجتماعی ، نقش خود را به عنوان یک سازمان مقتدر، موفق و تعیین کننده در راستای امنیت و نظم عمومی به خوبی ایفا کنند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: نیروي انتظامی جمهوري اسلامی ایران ناجا همگام با دیگر نهادها و سازمانها با در نظر گرفتن وظایف خطیر خود به گسترش امنیت و آسایش مردم می پردازد.

رحیمی در خصوص اجرای برخی برنامه ها در این هفته گفت: همکاران ما در این مدت در 200 مسجد سطح استان حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک به سوالات مردم پاسخ می‌دهند و با دیدگاه‌های آنها آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به حضور ماموران انتظامی در مدارس سیستان و بلوچستان در طول هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: 430 مدرسه در مقاطع مختلف در سطح استان جهت برپایی نمایشگاه انتظامی و حضور همکاران انتظامی در آنها شناسایی شده و همچنین برنامه داریم در طول این هفته پارک ترافیک را برای دانش‌آموزان شهرهای مختلف استان راه‌اندازی کنیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 80 پروژه عمرانی شامل پاسگاه، یگان انتظامی و دو کلانتری پیرفته و مدرن در زاهدان طی هفته نیروی انتظامی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی با اعلام خبر کسب چند رتبه برتر نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از جانب اشراف فرماندهی کل قوا در نیروهای مسلح، افزود: پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشور را کسب کرده، همچنین پلیس راه و راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان امسال با جهش 30 پله‌ای نسبت به گذشته در رتبه نخست کشور قرار گرفته که در چند روز آینده در تهران تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار