فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به رویکرد آفندی پلیس در این استان، تلاش‌های شبانه‌روزی یگان‌های پلیس تا دستگیری مجرمان و کشف جرم ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.، سردار حسین رحیمی در جمع رؤسای عقیدتی و سیاسی یگان‌های انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی و فرصت مناسبی برای مرور این جانفشانی‌ها و ترویج آن در میان نسل جوان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، ترویج مسائل دینی، اخلاقی و آموزش احکام شرعی را یکی از دغدغه‌های مهم در بین نیروهای مسلح عنوان کرد.

وی ادامه داد: روحانیت بزرگوار که در این زمینه مسؤولیت دارند باید تلاش خود را برای نهادینه کردن احکام الهی در بین کارکنان افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه آغاز هفته نیروی انتظامی قرار داریم، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای نمایش اقتدار و ارائه عملکردهای پلیسی در بخش‌های مختلف است.

وی به رویکرد آفندی پلیس استان در اجرای ماموریت‌ها اشاره کرد و افزود: در این رویکرد تلاش‌های شبانه‌روزی یگان‌های پلیس تا دستگیری مجرمان و کشف جرم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بر لزوم شناخت چالش‌ها، ضعف‌ها و کاستی‌های موجود در درون مجموعه انتظامی تاکید کرد و ادامه داد: مسؤولان عقیدتی سیاسی یگان‌های انتظامی با همفکری فرماندهان باید برای حل آنها تلاش کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار