رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: 80 هزار نفر از دانش آموزان سراسر استان در قالب طرح همیاران پلیس سازماندهی شده اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ نورالله خادم اعلام کرد: بدون شک تشکیل جوامع توسعه یافته و مدرن بدون همراهی و همکاری عموم مردم میسر نیست و پلیس نیز در راستای این هدف برنامه های خود را با مشارکت مردم از اقشار مختلف اجرا می کند.

وی گفت: یکی از تاثیرگذارترین نهادها در اجرای اهداف نیروی انتظامی بویژه در حوزه راهنمایی و رانندگی آموزش و پرورش است که می تواند در ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی و رانندگی شهروندان نقش اساسی ایفا کند.

وی افزود : پس از شکل گیری طرح همیاران پلیس در سراسر کشور این طرح در استان نیز با جدیت دنبال شد بطوری که هم اکنون 80 هزار نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف و بویژه در مقطع ابتدایی ، 750 نفر از معلمان و 80 راهور محله با پلیس راهنمایی و رانندگی استان در قالب همیاران پلیس همکاری نزدیک و تنگاتنگی دارند.

خادم اظهار کرد : دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت اسلامی باید بیش از پیش با فرهنگ درست رانندگی آشنا شوند، ضمن اینکه می توانند با انجام تذکرات لازم هنگام رانندگی به والدین خود از بروز حوادث جلوگیری کنند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.