مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: دشمنان در عصر حاضر با تبلیغات مسموم فرهنگی و دینی سعی در القای سیاست های خود در بین مردم و به ویژه جوانان کشورما دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضاعباسی در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر اعلام کرد: وظیفه و رسالت رسانه های متعهد ایران اسلامی در برابر هجمه های تبلیغاتی دشمنان مدیریت افکار عمومی جامعه است.

وی گفت : انقلاب اسلامی ایران بر پایه نظام و مکتب شیعی امام جعفرصادق (ع) و دین مبین اسلام پایه ریزی شده است و ماندگاری و بقای آن نیاز به تبلیغات و حمایت های همه جانبه رسانه های متعهد داخلی دارد تا کشور به دام سیاست های غربی نیفتد.

وی افزود : این رسانه ها همچون هالیوود و خبرگزاری ها و شبکه های خبری غربی به طور مداوم افکار عمومی جهان را به سمت ایران و اسلام هراسی رهبری می کنند.

وی تاکید کرد : ظهور و پراکنش تکفیری ها و وهابیت در منطقه که با نام اسلام به دین ضربه های مهلکی وارد ساخته اند در راستای مبارزه با اسلام راستین، تشیع و نیز اشاعه فرقه های ضاله و حتی شرک و کفر در بین شیعیان و مسلمانان به ویژه ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: ایران ملجا و ماوای شیعیان و کانون تشیع در جهان است و برای حفظ کشور در مقابله با جنگ نرم دشمنان و مبارزه با تفکرات وهابیت و فرق ضاله باید هزینه و تبلیغات گسترده صورت بگیرد تا مذهب شیعه از خطر نابودی مصون بماند.







 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.