معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی از دیدار با معاون توسعه و همکاری های علمی دانشگاه گدانسک لهستان در خصوص اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان این دانشگاه خبر داد.

حبیب هنری معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در دیدار با معاون توسعه و همکاری های علمی دانشگاه گدانسک لهستان در خصوص زمینه های همکاری علمی دو دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در این دیدار تفاهم نامه همکاری علمی که به امضای روسای دو دانشگاه رسیده درباره برنامه عملی همکاری علمی برای اجرایی سازی تفاهم نامه مذکور گفت و گو و به امضا رسید.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی بیان داشت: قرارشد در این همایش در حوزه های مختلف علمی در دو دانشگاه، برگزاری نشست‏های علمی مشترک، تبادل استاد برای تدریس و برگزاری کارگاه آموزشی، تبادل دانشجو برای فرصت مطالعاتی، تبادل دانشجو برای دوره های کوتاه مدت و تطبیق و پذیرش واحدهای گذرانده شده تفاهم نامه به امضا رسید.

هنری افزود: در دانشگاه علامه توسط دانشگاه لهستان از جمله مواردی بود که در راستای اجرایی سازی تفاهم نامه امضا شده و گسترش همکاری های علمی دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: راه اندازی کرسی زبان فارسی در دانشگاه گدانسک، تقویت گروه‏های اسلام شناسی و شرق شناسی دانشگاه گدانسک، غنی سازی کتابخانه‏‌های دو طرف از طریق ارسال کتاب‏‌های مورد نیاز و همکاری با استادان دو دانشگاه در هیأت تحریریه مجلات علمی دانشگاه مقابل از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود که مورد موافقت طرفین قرار گرفت.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار