در مراسمی از آتش نشانان نمونه بندرانزلی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛در مراسمی با حضور مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر، از آتش نشانان نمونه بندرانزلی و فرزندان ممتاز کارکنان شهرداری در عرصه علم و دانش تجلیل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بندرانزلی با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز آتش نشان و گرامیداشت شهدای آتش نشان سال 59 گفت : در 2 سال گذشته تلاش فراوانی برای ارتقاء سطح ایمنی شهرستان با افزایش تجهیزاتآتش نشانی و سطح آمادگی پرسنل انجام شده است.

اسماعیل خجسته افزود : غیرت ، تعصب ، شهامت و دلاورمردی های آتش نشان های بندرانزلی مثال زدنی است.

وی گفت : بندرانزلی دارای یکی از قویترین آتش نشانی های بومی کشور بوده و دلیل این ادعا مهار حریق برج طاووس منطقه آزاد انزلی توسط آتش نشانی انزلی و تقدیر استاندار گیلان از این آتش نشانان است.

در ادامه مراسم شهردار بندرانزلی با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش شبانه روزی آتش نشانان این شهرستان گفت : با وجود انتظارات و توقعات زیاد مردم و مسئولان از پرسنل شهرداری ، متاسفانه امکانات و ساختار شهرداری انزلی براساس انتظارات، توسعه نیافته است.

رضا پورشعبان افزود : باید قدر و منزلت جایگاه آتش نشانان را گرامی داشت و به داشتن چنین آتش نشانانی دربندرانزلی افتخار کنیم.

در پایان این مراسم از آتش نشانان بندرانزلی و فرزندان دانش آموز و دانشجوی ممتاز کارکنان شهرداری و همچنین پیشکسوتان آتش نشانی این شهرستان تجلیل و توسط مدیر سازمان آتش نشانی بندرانزلی سر دوش ارتقاء درجه به 7 آتش نشانان این شهرستان اهدا شد.

همچنین تجهیزات و امکانات آتش نشانی بندرانزلی در حاشیه این مراسم در معرض دید علاقمندان گذاشته شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.