اعضای شورای اسلامی شهر از محل اجرای پروژه مشارکتی رُزت و آگاهی از روند اجرا ، موانع و مشکلات موجود در اتمام این پروژه مشارکتی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیهجلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سیّد هادی ذاکر و با حضور اعضای کمیسیون و روئسای کمیسیون های عمران و نظارت شورای اسلامی شهر به همراه سحابی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ، جوان کیا معاون فنی و عمرانی شهرداری و افشین فر مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری در محل اجرای پروژه مشارکتی رُزت برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت : مشکل موجود در خصوص پیمانکار گذشته رعایت نکردن چارچوب شیوه نامه سرمایه گذاری بود که باید در زمان عقد قرارداد جدید رعایت شیوه نامه در دستور کار گرفته و رعایت شود.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن ابراز امیدواری از جبران عقب افتادگی زمان اجرای پروژه با همت مسئولین و عوامل اجرایی خواستار رعایت کامل شیوه نامه سرمایه گذاری در زمان عقد قرار داد و تمامی مراحل اجرای این پروژه گردید .

دکتر میر علی محمدی با بیان اینکه تمامی نقشه های اجرایی پروژه می بایست به همراه جزئیات به صورت مصور جهت پاسخگویی به اذهان عمومی منتشر گردد تاکید کرد: ارکان اصلی پروژه از جمله نماینده مهندس مشاور و سیستم مدیریت و کنترل پروژه باید در محل اجرای مستقر گردند .

در ادامه رسول اصغرزاده پس از طرح موارد مختلف موضوعات مطروحه را اینگونه جمع بندی نمود پروژه هیچگونه معارض ملکی نداشته است ، پروانه پروژه صادر گردیده و در مرحله اصلاح می باشد ، مطالبات و مدعیات مشاور قبلی پروژه هیچ ارتباطی با سرمایه گذار جدید و شهرداری نداشته و مربوط به حسابهای فی مابین سرمایه گذار قبلی و مشاور محترم قبلی پروژه می باشد و همچنین بسته کامل اطلاعات مربوط به سوابق و ملحقات به شورا ارائه خواهد گردید.

در خاتمه مقرر گردید : شهرداری پکیج کاملی از سوابق و ملحقات پرونده مربوط به پروژه را در بازه زمانی 20 روزه تهیه و به شورای اسلامی شهر ارائه نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.