ساختمان سازمان نظام دامپزشکی استان کرمان با حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ساختمان سازمان نظام دامپزشکی استان کرمان با زیربنای 218 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 220 میلیون تومان طی مدت زمان سه ماهه پیش از ظهر یکشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان و رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور به بهره برداری رسید.

در این مراسم معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان ضمن قدردانی از زمان بندی به موقع اتمام پروژه، ابراز امیدواری کرد: این گونه کارها باید برای سایر پروژه ها الگو شود.
محمدرضا فتوت، سازمان نظام دامپزشکی را، حلقه وصلی بین دولت و دانشگاه دانست و افزود: دولت در بکارگیری همه نیروها محدودیت دارد در صورتی که این تشکل می تواند از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نماید.
در ادامه این مراسم رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور از این پروژه به عنوان مصداق واقعی کار جهادی یاد کرد و تصریح کرد: بهره برداری این پروژه توسط بخش خصوصی و مشارکت استان، برای سازمان حائز اهمیت است.
این پروژه توسط سازه L.S.F و ضد زلزله طی مدت زمان سه ماه با هزینه ای بالغ بر 220 میلیون تومان در زیربنای 218 متر مربع در دو طبقه به بهره برداری رسید.
طبقه اول این سازمان، اداری و طبقه دوم آن به عنوان مهمانسرا مورد استفاده قرار می گیرد که هزینه 15 میلیون تومانی برای تجهیز این سازمان برآورد شده است که امید می رود تا یک ماه آینده تجهیز شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار