منطقه ۸ یکی از مناطق گسترده ای است که از لحاظ سرانه فرهنگی نسبت به سایر مناطق پیشگام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: منطقه ۸ یکی از برخوردارترین منطقه از لحاظ فرهنگی است و احداث فرهنگسراها مخصوصا در سال های گذشته سرانه فرهنگی منطقه را نیز افزایش داده است.

علی قاسم زاده با اشاره به اینکه بانو سراها ایده جدیدی است، افزود: بعداز باغ بانوان، بانو سراها مجموعه اختصاصی می باشد که شامل فضای تفریحی و مراکز فرهنگی طراحی شده است.

وی بیان کرد: امروز بانو سرا منطقه ۸ در اختیار شهروندان قرار گرفت و امید است این مرکز پاسخگوی انتظارات شهروندان باشد همچنین شهرداری در نظر دارد در هر منطقه ای یک بانوسرا احداث کند.

گفتنی است در راستای سی و یکمین برنامه از سری برنامه های "هرهفته چند افتتاح" در منطقه 8، بهره برداری از ۴ طرح عمرانی و کلنگ زنی احداث فرهنگسرای محله تامه با حضور شهردار اصفهان، اعضای شورای شهر و معتمدان محل انجام شد.

امروز ۴ طرح عمرانی از جمله فرهنگسرای صدرا "یادمان شهدای بهرام آباد"، بوستان صدرا، ادامه خیابان نوبهار و بازسازی و نوسازی بوستان نوش در خیابان خانه اصفهان با حضور شهردار اصفهان و اعضای شورا و معتمدان محل به بهره برداری رسید.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.