به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،و به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، کارکنان واحد بازخورد سامانه 137 با شهروندانی که مشکلات مربوط به شهرداری را با این سامانه مطرح کرده بودند، بیش از 2 هزار و 284 مورد تماس برقرار کردند تا از نحوه پیگیری مشکلات مطرح شده آنها کسب اطلاع کرده و یا اطلاعرسانیهای لازم را انجام دهند.
بر اساس این گزارش، یکهزار و 904 مورد از تماس شهروندان نیز در خصوص اطلاعرسانی یا مشاوره بوده است.
این گزارش حاکی است که در این مدت 281 مورد از تماسهای شهروندان که در مورد رفع خطر بود، پیگیری و هماهنگی لازم به صورت فوری با واحدهای مربوط در مناطق 15گانه شهرداری اصفهان انجام شد.
از نظر موضوعی نیز بیشترین پیامهای ضبط شده با موضوعات جمعآوری زباله، درخواست برای بستن والو فضای سبز، رفع خطر درختان در حال سقوط، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز، نامطلوب بودن نظافت، عدم جمعآوری به موقع بازیافت، رفع سد معبر واحدهای صنفی و ترکیدگی تأسیسات فضای سبز بوده است.
در هفته گذشته بیشترین تماسها با سامانه 137 شهرداری اصفهان از سوی شهروندان منطقه 8 اصفهان با برقراری 236 تماس بوده است.
شهروندان اصفهانی میتوانند در تمامی ساعات
شبانهروز با 137 تماس گرفته و موضوعات خود را در حوزه وظایف شهرداری مطرح
کنند تا مورد رسیدگی مسؤولان مربوطه قرار گیرد.
انتهای پیام/م