مردم دزفول از شهید مدافع حرم عادل سعد استقبال می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرمانده سپاه دزفول گفت: مراسم استقبال از شهید مدافع حرم عادل سعد با حضور پرشور مردم انقلابی دزفول در این شهرستان برگزار می‌شود.

عبدالامیر محتشمی راد اظهار داشت: توجه به راه و منطق شهدای مدافع حرم یک نیاز مهم در عرصه توسعه فرهنگ اهل بیت (ع) و ولایت فقیه است.

وی افزود: در صورت توجه مناسب به سیره عملی و اعتقادی این شهدای والا مقام مسیر گسترش ارزش‌های اسلامی و انقلابی بیش از گذشته در جامعه هموار و شاهد شکوفایی فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی بیش از گذشته خواهیم بود.

فرمانده سپاه دزفول عنوان کرد: مردم مقاوم و ولایت مدار دزفول بار دیگر در عرصه انقلاب و اسلام درخشیدند و عادل سعد از فرماندهان و بسیجیان والا مقام خود را در دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع) تقدیم ایران اسلامی کردند.

وی گفت: شهید والا مقام عادل سعد  بیش از شهادت فرمانده و رزمنده بسیجی شهر امام (ره)  از توابع شهرستان دزفول بوده و در دفاع از حرم حضرت زینب (س)  به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

محتشمی راد بیان کرد: این شهید معزز در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به عنوان فرمانده محور حضور داشته و سرانجام در حلب به آرزوی دیرین خود مبنی بر شهادت در راه حریم اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب (س) دست یافت.

وی افزود: مراسم استقبال از شهید مدافع حرم عادل سعد امشب و با حضور پرشور مردم انقلابی دزفول و جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه دزفول اظهار کرد: این شهید والا مقام از طریق فرودگاه دزفول و با استقبال گسترده شهروندان وارد شهرستان شده و میهمان بقعه متبرک سبز قبا (ع) می‌شود.

وی گفت: همزمان با ورود پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام به شهر مقاوم دزفول ویژه برنامه‌های فرهنگی گسترده‌ای در این شهرستان و با هدف تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت و پاسداشت یاد و خاطر این شهید مدافع حرم برگزار می‌شود.

محتشمی راد بیان کرد: مراسم تدفین و یاد بود شهید سعد به زودی و با همکاری بخش‌های مختلفی شهری و با حضور مردم مؤمن و انقلابی دزفول و جمعی از مسئولان محلی برگزار  و زمان برگزاری آن‌ها از طریق مراجع رسمی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.