شهرستان هویزه به عنوان سومين ميدان نفتی بزرگ جهان و بزرگ ترين ميدان نفتی کشور از نظر فرهنگی، عمران شهری و توسعه در اوج محروميت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم ساعدي نماينده مردم دشت آزادگان و هويزه در مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: مردم حاشيه شهرستان هويزه در کوي سلمان و علامه طباطبايي چندين سال است که با سختي در اين مناطق زندگي مي کنند و مشکلات متعددي دارند که مهم ترين آن ها بحث نبود شبکه فاضلاب است.

وي افزود: نبود شبکه فاضلاب وضعيت نابسامان را از نظربهداشتي در اين مناطق ايجاد کرده بود اما با پيگيري هاي صورت گرفته و تدبير استاندار و مدير عامل آب و فاضلاب خوزستان طرحهاي خوبي براي اين منطقه تعريف شد.

ساعدی بیان داشت: همواره در جهت محروميت زدايي از مناطق محروم گام هاي موثري بايد از
طرف دولت ومسئولان استان برداشته شود و بايد تلاش کنيم تا در راستاي شعارهاي اين نظام اسلامي براي مردم مناطق محروم گام هاي موثري برداريم.

نماينده مردم دشت آزادگان و هويزه در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: مشکلات در شهرستان هويزه فراوان بوده اما مساله آب و فاضلاب براي اهالي اين منطقه بسيارحياتي بوده و نيازمند پيگيري هاي جدي است.

وي اذعان داشت: پروژه شبکه فاضلاب منطقه کوي علامه و سلمان جزو اولويت ها و نيازهاي اوليه اين منطقه به شمار مي رفت که به همت مسئولان استان اين پروژه کليد خورد.

قاسم ساعدی خاطرنشان کرد: همچنين تکميل جاده سوسنگرد- هويزه نيز يکي ديگر از اولويت ها براي رفع محروميت از اين شهرستان به شمار مي رود که اميد است هرچه سريع تر پيمانکاران اين طرح را تکميل کرده و خطرات جاده اي را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار